billedkunst

Sunday, October 29, 2006

første billede og første blog

træ i vand

Jeg cyklede en tur ud mod Sandbjerg Slot i dag. Jeg cykler tit den vej fordi den er meget køn. Der er udsigt til Alssund og en masse gamle træer.
Jeg kom hjem igen med røde kinder og en masse fotos af træer. Jeg har træer med grenene i vandet, og træer med grenene i himlen og træer der står solidt plantet i jorden og har stået der i mange, mange år.
På mit første billede kan jeg godt lide det spil der er mellem det vuggende, foranderlige vand og det gamle, rolige træ.


træ ved sandbjerg

Her er et billede som jeg tog på samme cykletur. Jeg fotograferede træet nedefra op mod himlen.

1 Comments:

  • Man får næsten lyst til at ligge under træet og kikke op i dets krogede grene.

    By Blogger Hanne, at 4:45 AM  

Post a Comment

<< Home